Odzywianie w ostrej fazie choroby krytycznej

width=840W odniesieniu do artykułu autorstwa Casaera i Van den Berghe (wydanie z 27 marca) na temat odżywiania w ostrej fazie choroby krytycznej: sugerujemy stosowanie działającego obwodowo antagonisty opiatu ? metylonaltreksonu bromku (Relistor, Salix Pharmaceuticals) w celu ułatwienia żywienia dojelitowego u pacjentów na oddziale intensywnej opieki medycznej (ICU), którzy otrzymują opioidy mu z powodu analgezji i sedacji.2,3 Ten środek został zatwierdzony do leczenia zaparć wywołanych opioidami u pacjentów z zaawansowaną chorobą, którzy otrzymują opiekę paliatywną, gdy standardowi lekarze udowodnią niewystarczający. Jednak my i inni używaliśmy go u pacjentów w ciężkim stanie, w jednostce spalania, w jednostce sercowo-naczyniowej i na oddziale intensywnej terapii medycznej w celu ułatwienia ruchów górnych i dolnych odcinków przewodu pokarmowego.4,5 W naszym własnym badaniu retrospektywnym, 4 szóstki z siedmiu pacjentów bez ruchliwości jelit przez 3 do 5 dni prawie natychmiast przywrócono czynność jelit po podskórnym podaniu metylonaltreksonu – 3,5 dnia przed ośmioma pacjentami otrzymującymi konwencjonalne leczenie. Wystąpił również klinicznie znaczący wpływ na resztki żołądka. Uważamy, że istnieje uzasadnione badanie prospektywne mające na celu ustalenie, czy metylonaltrekson ułatwia karmienie u tych krytycznie chorych pacjentów. Dr med. Jonathan Moss, Ph.D. University of Chicago, Chicago, IL uchicago.edu Parind Patel, MB, BS Imperial College, Londyn, Wielka Brytania Dr Moss zgłasza otrzymywanie opłat za konsultacje od Progenics Pharmaceuticals i Salix Pharmaceuticals oraz otrzymywanie tantiem za pośrednictwem University of Chicago. Nie zgłoszono żadnego innego potencjalnego konfliktu interesów związanego z tym pismem. 5 Referencje1. Casaer MP, Van den Berghe G. Odżywianie w ostrej fazie choroby krytycznej. N Engl J Med 2014; 370: 1227-1236 Bezpłatny, pełny tekst Web of Science Medline 2. Mech J, Rosow CE. Rozwój nowych wglądów obwodowych antagonistów opioidów w skutki opioidów. Mayo Clin Proc. 2008; 83: 1116-1130 Crossref Web of Science Medline 3. Barr J, Fraser GL, Puntillo K, i in. Wytyczne postępowania klinicznego dotyczące leczenia bólu, pobudzenia i majaczenia u dorosłych pacjentów na oddziale intensywnej opieki medycznej. Crit Care Med 2013; 41: 263-306 Crossref Web of Science Medline 4. Sawh SB, Selvaraj IP, Danga A, Cotton AL, Moss J, Patel PB. Zastosowanie metylonaltreksonu w leczeniu zaparć wywołanych opioidami u pacjentów wymagających intensywnej terapii. Mayo Clin Proc 2012; 87: 255-259 Crossref Web of Science Medline 5. Hewitt K, Lin H, Faraklas I, Morris S, Cochran A, Saffle J. Zastosowanie metylonaltreksonu do wywoływania wypróżnień u pacjentów z ostrymi uszkodzeniami z oparzeniami i martwiczymi infekcjami tkanek miękkich. J Burn Care Res 2014; 35: e106-e111 Crossref Web of Science Medline Wskaźnik masy ciała (BMI, w aga w kilogramach podzielona przez kwadrat wysokości w metrach) może być wykorzystany do wyboru pacjentów do wsparcia żywieniowego. W prospektywnym badaniu obserwacyjnym1 ponad 2700 pacjentów poddanych mechanicznej wentylacji wzrost 1000 kalorii dziennie zmniejszył śmiertelność i zwiększył liczbę dni bez respiratora; efekty te obserwowano tylko u pacjentów z BMI 35 lub więcej lub mniej niż 25. Nie zaobserwowano korzyści u pacjentów z BMI w zakresie od 25 do 35. Perspektywiczne, randomizowane badanie 2 wykazało, że podawanie żywienia pozajelitowego u ciężko niedożywionych pacjentów zmniejszono niezakaźne powikłania chirurgiczne. Artykuł autorstwa Casaera i Van den Berghe przytacza pięć badań o sprzecznych wynikach. Żadne z tych badań nie było stratyfikowane zgodnie z BMI. Interpretuję te dane, aby oznaczać, że pacjenci z wysokim lub niskim BMI, jak wspomniano powyżej, powinni otrzymywać suplementy żywieniowe, podczas gdy ci w środkowym zakresi e nie powinni otrzymywać ani minimalnego wsparcia żywieniowego przez pierwsze 7 dni choroby. James M. Cohen, MD, CNSP Memorial Regional Hospital, Hollywood, FL com Nie zgłoszono żadnego potencjalnego konfliktu interesów związanego z tym pismem. 2 Referencje1. Alberda C, Gramlich L, Jones N, i in. Związek pomiędzy przyjmowaniem pokarmu a wynikami klinicznymi u pacjentów w stanie krytycznym: wyniki międzynarodowego wieloośrodkowego badania obserwacyjnego. Intensive Care Med 2009; 35: 1728-1737 [Erratum, Intensive Care Med 2009; 35: 1821.] Crossref Web of Science Medline 2. Grupa Veterans Affairs Total Parenteral Nutrition Cooperative Group. Okołooperacyjne całkowite żywienie pozajelitowe u pacjentów chirurgicznych. N Engl J Med 1991; 325: 525-532 Bezpłatny, pełny tekst Web of Science Medline Sugestia Cezara i Van den Berghe a, aby umożliwić hipokaloryczne żywienie dojelitowe u krytycznie chorych pacjentów przez okres do 7 dni, jest błędna Tr [więcej w: podologia, leczenie kanałowe, pomoc psychologiczna ]
[hasła pokrewne: przychodnia sikornik, nutricardin, szpital onkologiczny wieliszew ]